پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118131
ورودي شهرها و روستاها ويتريني در جهت به نمايش گذاشتن روستا وشهر است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1516

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده  خدمت رساني شهرداري ها و دهيار يها را مي طلبد در اين رابطه برنامه ريزي و مشورت گيري کنند هم ورودي ها و خروجي ها و هم ظاهر خيابانها و بلوارها و ميادين و ظاهر ساختمان سازي با جذابترين شيوه در دستور کار قرار داده و هم چنين بايد از اين آب و هوا و طبيعت مرغوب خدادادي استفاده کرد که با مديريت کردن صحيح برجذابيت طبيعي شهري و روستايي با ايجاد فضا هاي سرسبز و با نشاط بيافزايند.

امام جمعه فارسان مسئله آب را يک امري حياتي براي همه و بخاطر خشکسالي هاي پي در پي چندين ساله موجب مشکلاتي براي کشور و استان شده عنوان کرد: که هم در مهار کردن آب هاي در حال هدر رفته و هم در بهره برداري از اين نعمت خدادادي که به اين استان عنايت شده و هم در اصلاح سرچشمه ها ي آب استان و سرمايه گذاري روي آن مسئولين استان به کمک وزارت نيرو با جديت وبرنامه ريزي کوتاه مدت و طولاني مدت داشته باشند.

وي تصريح کرد:  مردم ما در مصرف آب به عنوان يک وظيفه شرعي، اخلاقي صرفه جويي کنند و اسراف و ريخت و پاش اضافي در آب را از خود دور کنند تا اين نعمت براي ماو هم براي نسل آينده بماند.

وي به بدهکاريهايي که مربوط به قبوض آب و برق و غيره است اشاره کرد و گفت: اينها حق الناس است و بايد به موقع قبض هاي آب پرداخت شوند تا مسئولين جهت خدمت رساني و با سازي مشکلات مربوط به آب دستشان باز باشد و براي شما در اين رابطه مشکلي پيش نيايد .

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html